INSIDER ANSON´S FAQ man

FAQ

Întrebări frecvente în INSIDER

Care este soldul punctelor acumulate?

Vă puteți informa cu privire la soldul dvs.de puncte din contul dvs.de client (www.ansons.ro/ro/myaccount/login). Dacă mai aveți întrebări cu privire la bonusul dvs. și la soldul de puncte, vă rugăm să contactați prin mesaj Serviciul nostru pentru clienți ([email protected]).


Cum primesc un alt card în caz de pierdere sau deteriorare a cardului meu INSIDER?

În caz de pierdere a cardului, puteți solicita un card nou la „Solicitați un card fizic INSIDER” în contul dvs. În același timp, puteți completa un formular de modificare pentru pierderea cardului în orice magazin ANSON´S. Cardul dvs INSIDER vechi va fi blocat.


Pot înregistra achizițiile ulterior pe cardul meu INSIDER?

Bineînţeles, puteți să înregistrați achizițiile și ulterior în contul dvs.de client, cu condiția să fi solicitat deja cardul INSIDER la momentul achiziției. Pentru a face acest lucru, vă rugăm să prezentați bonul fiscal împreună cu cardul INSIDER la casă în termen de 6 săptămâni de la achiziție. Achiziția va fi creditată imediat în contul dvs. INSIDER. În același timp, contactați Serviciul nostru pentru clienți ([email protected]).


Cum primesc un card INSIDER pe telefonul mobil?

Puteți accesa cardul INSIDER de oriunde folosind contul dvs. de client și îl puteți prezenta la casa de marcat la fiecare tranzacție.


Cum pot anula cardul meu INSIDER?

Anularea cardului de client trebuie să se realizeze în scris printr-o scrisoare sau email, deoarece, din motive legale, avem nevoie de semnătura dumneavoastră pentru a vă șterge datele. Vă rugăm să ne trimiteți un mesaj scurt care să indice adresa și numărul cardului de client la următoarea adresă: [email protected]. Dorim să subliniem faptul că orice solicitare de bonus expiră irevocabil atunci când datele dumneavoastră sunt șterse.


Cum primesc cardul meu personal INSIDER?

Puteți solicita cardul INSIDER într-unul din magazinele noastre.


Am întrebări, reclamații sau sugestii. Pe cine pot contacta?

Ne bucurăm foarte mult de feedbackul primit de la dvs.! Vă rugăm să vă adresați în acest scop serviciului nostru pentru clienți ([email protected]).


Unde pot folosi cardul meu INSIDER?

Acumulați puncte cu cardul dvs.INSIDER la fiecare achiziție din magazinele ANSON´S și Peek & Cloppenburg. Trebuie doar să arătați cardul dvs. la casă, la fiecare achiziție.


Când primesc cardul meu personal INSIDER?

Veți primi cardul dvs. digital INSIDER personal imediat după ce l-ați solicitat. La cerere, puteți primi, de asemenea, și un card fizic prin poștă la câteva săptămâni după solicitare.


Cum pot să-mi actualizez datele personale?

Ne bucurăm să rămânem în contact cu dvs.! Vă rugăm să vă adresați în acest scop serviciului nostru de clienți ([email protected]), sau completați un formular de modificare într-unul din magazinele noastre.


Cum devin INSIDER GOLD?

Când suma anulă cheltuită se ridică la 5.000 Lei, obțineți statutul de INSIDER GOLD și vă bucurați de avantaje suplimentare. De exemplu, acumulați la fiecare achiziție puncte INSIDER duble. Vă vom informa cu privire la noul dvs. statut.


Ce beneficii îmi oferă lumea INSIDER?

Găsiți toate avantajele aici (www.ansons.ro/ro/insider).


Cum pot acumula puncte?

În calitate de INSIDER, pentru fiecare Leu cheltuit primiți un punct creditat în contul dvs. INSIDER. În calitate de INSIDER GOLD veți primi pentru fiecare Leu cheltuit 2 puncte. Înregistrarea acestora are loc automat atunci când prezentați cardul INSIDER la casă. Punctele INSIDER pe care le-ați dobândit printr-o achiziție sunt afișate inițial separat. După o perioadă de două zile lucrătoare aceste puncte vor fi adăugate la soldul dvs. final de puncte.


Ce se întâmplă cu punctele mele când schimb articolul achiziționat?

La schimbarea articolelor achiziționate cu rambursarea prețului de achiziție, pentru fiecare Leu din valoarea achiziției, un punct INSIDER sau, ca INSIDER GOLD, două puncte INSIDER vor fi scăzute din contul dumneavoastră INSIDER.


Mi-am schimbat numele. Voi primi un card INSIDER nou?

Suntem bucuroși să înregistrăm datele dumneavoastră modificate. În decursul a două până la șase săptămâni vă vom trimite gratuit cardul dvs.de client cu numele modificat. Sunteți binevenit să trimiteți numele dvs. modificat prin e-mail la [email protected].


De la ce vârstă pot să solicit un card INSIDER?

Condiția prealabilă pentru intrarea în Lumea INSIDER este ca dvs. să fi împlinit 18 ani.


La ce achiziții pot acumula puncte?

Dvs. acumulați puncte cu cardul dvs. INSIDER la fiecare achiziție din magazinele ANSON´S și Peek & Cloppenburg. Este exclusă achiziționarea de vouchere, pungi de plastic/hârtie, pungi pentru costume, ambalaje cadou.


Pot schimba la Peek & Cloppenburg articolele achiziționate la ANSON'S?

Puteți schimba articolele doar la partenerul de program de la care le-ați cumpărat.


Există un card de partener, un al doilea card sau un card de familie?

Nu, cardul nostru INSIDER este personalizat.


Cum mă pot înregistra în lumea INSIDER?

Ne bucurăm foarte mult să vă întâmpinăm în nostru lumea INSIDER! Completați cererea pentru INSIDER la următoarea dvs. vizită într-un magazin ANSON´S sau Peek & Cloppenburrg sau scanați codul QR de acolo pentru a vă înregistra.


Pot folosi direct cardul provizoriu inclus în formularul de aplicare?

Da, puteți folosi direct cardul INSIDER temporar până când primiți cardul dvs. personal. Achizițiile dvs. vor fi deja înregistrate în contul personal INSIDER.