INSIDER three models

INSIDER

Program

Termenii și condițiile de participare și Notificarea privind confidențialitatea

Mai jos veți găsi toate informațiile privind termenii și condițiile de participare și de prelucrare a datelor dvs. cu caracter personal în cadrul programului de fidelizare a clienților INSIDER ("Programul de Carduri de client").

Înregistrare și domeniu de aplicare

JC New Retail AG, Innere Güterstraße 2, CH-6300 Zug, telefon: +49 211 – 95 43 94 51, Email: [email protected] (denumită în continuare "JC New Retail" sau "Operatorul programului"), operează acest Program de carduri de client cu următorii parteneri ai programului ("Partener al programului"):

• Peek & Cloppenburg SRL, Promenada Shopping Center, 246B Calea Floreasca, Sector 2 București, RO-014476, România ("P&C")

 

ÎNSCRIEREA PENTRU PROGRAMUL DE CARDURI DE CLIENT

Vă puteți înscrie în Programul de carduri de client online (prin intermediul codului QR) pe următoarele site-uri web: www.ansons.ro/ro/myaccount/registration și www.peek-cloppenburg.ro/ro/myaccount/registration sau într-unul dintre magazinele  P&C, și anume magazinele Peek&Cloppenburg și Anson's, ale căror detalii privind locația sunt enumerate la www.ansons.com/ro/stores și www.peek-cloppenburg.com/ro/stores ("Magazinele P&C"):

 

Dacă vă înscrieți online în Programul de carduri de client, vă veți înregistra prin trimiterea cererii de înregistrare online (făcând clic pe butonul "Înregistrați-vă acum").

Vă rugăm să verificați dacă informațiile sunt corecte înainte de a le trimite și să le corectați în cazul unor erori de introducere. Participarea dvs. la Programul de carduri de client va fi valabilă de la momentul în care vă trimitem o confirmare prin e-mail la adresa de e-mail pe care ne-ați furnizat-o. Vom păstra textul contractului, pe care vi-l putem furniza la cerere. După o înregistrare reușită, vi se va emite automat un card de client digital.

La înregistrarea online, se creează automat un cont online pe site-ul web respectiv, în care este stocat și cardul dumneavoastră digital de client. De asemenea, puteți solicita un card de client fizic din plastic din contul online.

 

Dacă vă înscrieți la Programul de carduri de client prin intermediul unei cereri pe suport de hârtie, puteți trimite cererea completată și semnată la un magazin P&C. Participarea dvs. la Programul de carduri de client va fi valabilă de la momentul devine obligatorie din punct de vedere juridic după prezentarea prin prima utilizare a cardului de client pe suport de hârtie primit împreună cu cererea pe suport de hârtie. De asemenea, aveți opțiunea de a solicita un card de client din plastic în cererea pe suport de hârtie.

Opțional, vă puteți crea un cont online pe unul dintre următoarele site-uri web: www.ansons.ro/ro/myaccount/registration și www.peek-cloppenburg.ro/ro/myaccount/registration. Puteți stoca datele cardului dvs. de client în contul dvs. online, astfel încât acestea să fie disponibile în permanență ca și cardul dvs. de client digital.

 

Toți clienții vor primi un e-mail de confirmare cu informații suplimentare după înregistrarea cu succes (cerere online și pe hârtie).

 

CERINȚE PERSONALE DE ELIGIBILITATE

Pentru a fi eligibil pentru Programul de carduri de client, trebuie să fi împlinit vârsta de 18 ani înainte de înregistrare, să fiți rezident al Uniunii Europene sau al Elveției, să nu acționați în cadrul participării la o activitate comercială și să fiți de acord cu acești Termeni și condiții fără restricții.

 

Observație pentru rezidenții din Germania

Vă rugăm să rețineți că în Germania există două companii independente Peek & Cloppenburg, cu sediul în Düsseldorf și Hamburg. P&C, partener al programului cu sediul în București, aparține grupului de firme Peek & Cloppenburg KG, cu sediul în Düsseldorf, ale cărui locații rezidențiale pot fi găsite la adresa www.peek-cloppenburg.de/de/stores.

 

Date de contact pentru serviciul clienți

Puteți contacta serviciul clienți pentru orice întrebări referitoare la Programul de carduri de client sau la cardul dumneavoastră de client la: [email protected].

 

Pierderea și utilizarea necorespunzătoare a cardului

Cardul de client fizic rămâne în proprietatea Operatorului programului, iar dreptul dumneavoastră de a utiliza un card de client digital care v-a fost emis poate fi revocat de către Operatorul programului în orice moment. Cardul de client care vă este emis este netransferabil și poate fi utilizat numai de dumneavoastră. În cazul pierderii sau al suspiciunii de utilizare abuzivă a cardului dvs. de client, vă rugăm să anunțați imediat serviciul clienți.

 

Utilizări posibile

Cardul de client poate fi utilizat de către Partenerii de program participanți după cum urmează:

Puteți utiliza cardul dvs. de client în toate magazinele P&C ale Partenerului de program.

Pentru orice întrebări legate de modul de utilizare a cardului dvs. de client, vă rugăm să contactați serviciul clienți.

 

Statutul și cifra de afaceri anuală

NIVEL DE STATUT

Ca parte a Programului de carduri de client, Operatorul programului vă poate oferi niveluri de statut. Obținerea unui nivel de statut se măsoară, în general, în funcție de achizițiile și vânzările pe care le faceți la Partenerii programului.

Programul de carduri de client include nivelurile de statut INSIDER ORANGE, INSIDER SILVER și INSIDER GOLD.

 

INSIDER ORANGE

În calitate de participant la Programul de carduri de client, veți primi, în general, nivelul de statut INSIDER ORANGE.

 

INSIDER SILVER

Dacă, în ultimele 365 de zile calendaristice consecutive ("Perioada de calcul"), ați efectuat cumpărături de cel puțin 2.500,00 Lei de la Partenerii programului utilizând cardul dumneavoastră de client, dar mai puțin de 5.000,00 Lei (inclusiv TVA), veți primi nivelul de statut INSIDER SILVER la treizeci (30) de zile calendaristice de la atingerea pragului.

 

INSIDER GOLD

Dacă ați făcut cumpărături de la Partenerul programului utilizând cardul dvs. de client în valoare totală de cel puțin 5.000,00 Lei (inclusiv TVA) în perioada de calcul, veți primi nivelul de statut INSIDER GOLD la treizeci (30) de zile calendaristice de la atingerea pragului.

 

ACHIZIȚIILE CARE SE CALIFICĂ PENTRU NIVELURILE STATUTULUI DE INSIDER

Achizițiile în RON care se califică pentru un nivel de statut la Partenerul programului în legătură cu cardul dvs. de client se referă la o achiziție permanentă sau nereturnată a tuturor produselor oferite de Partenerul de program consumatorilor, cu excepția voucherelor cadou, ambalajelor pentru cadou, pungilor și a sacilor pentru haine.

 

STABILIREA NIVELULUI DE STATUT

Fiecărui participant la Programul de carduri de client i se acordă un singur nivel de statut la un moment dat. Cel mai înalt nivel de statut acordat de către Operatorul programului în conformitate cu acești Termeni și condiții este decisiv pentru stabilirea nivelului de statut care vă este acordat. Nivelul de statut, în ordine crescătoare, este INSIDER ORANGE, INSIDER SILVER și INSIDER GOLD.

 

DURATA NIVELULUI DE STATUT

Spre deosebire de nivelul de statut INSIDER ORANGE, care se acordă întotdeauna, nivelurile de statut INSIDER SILVER și INSIDER GOLD vă pot fi acordate pentru cel puțin douăsprezece (12) luni fiecare ("Perioada nivelului de statut").

 

TRECEREA LA INSIDER GOLD

Dacă, în calitate de participant cu nivelul de statut INSIDER SILVER deja acordat, atingeți pragul pentru nivelul de statut INSIDER GOLD în perioada de calcul anterioară expirării perioadei nivelului de statut, veți primi nivelul de statut INSIDER GOLD la treizeci (30) de zile de la atingerea pragului pentru o nouă perioadă a nivelului de statut (min. 12 luni).

 

RETROGRADARE LA INSIDER ORANGE

Dacă, în calitate de participant, nu atingeți o valoare de prag pentru unul dintre nivelurile de statut în Perioada de calcul respectivă, veți primi nivelul de statut INSIDER ORANGE. Același lucru se aplică de îndată ce a expirat Perioada nivelului de statut respectiv fără a fi atins un prag în timpul Perioadei de calcul.

 

RETROGRADARE UȘOARĂ LA INSIDER SILVER

În schimb, în calitate de participant cu nivelul de statut INSIDER GOLD, veți primi nivelul de statut INSIDER SILVER pentru o Perioadă de nivel de statut ulterioară, după încheierea Perioadei de nivel de statut în care nu a fost atins pragul relevant pentru un nivel de statut în timpul Perioadei de calcul.

 

SOLICITAREA NIVELULUI DE STATUT

Puteți solicita în orice moment statutul dvs. actual de la serviciul clienți. De asemenea, vă puteți vizualiza statutul  actual și pe site-urile www.ansons.ro/ro/insider sau www.peek-cloppenburg.ro/ro/insider, dacă aveți un cont de client acolo și dacă v-ați stocat cardul de client în contul de client.

 

Sistem de puncte

ACHIZIȚIILE CARE SE CALIFICĂ PENTRU PUNCTE INSIDER

Pentru achiziționarea permanentă sau nereturnată a produselor oferite de Partenerul programului în magazinele P&C pentru consumatori, în calitate de participant, puteți câștiga puncte INSIDER pentru cardul dumneavoastră de client. Sunt excluse achizițiile de vouchere cadou, ambalaje cadou, pungi și saci pentru haine.

 

COLECTAREA PUNCTELOR INSIDER

Condiția pentru colectarea punctelor INSIDER este ca, atunci când achiziționați produsele, înainte de începerea procesului de plată, să vă asigurați că informațiile de pe cardul dumneavoastră de client necesare pentru colectarea Punctelor INSIDER pot fi luate în considerare în procesul de plată.

 

COLECTAREA PUNCTELOR INSIDER ÎN MAGAZIN

În magazin, în funcție de tipul de proces de plată, în calitate de participant, trebuie fie să prezentați cardul de client la casierie într-o manieră recunoscută pentru a fi luat în considerare în procesul de plată, fie, în cazul plății prin intermediul unei case de marcat cu autoservire, trebuie ca mai întâi cardul de client să fie scanat de către sistemul de casierie în timpul procesului de plată.

 

Colectarea de puncte INSIDER

PUNCTE INSIDER PENTRU ACHIZIȚII

Pentru fiecare Leu pe care îl plătiți la Partenerul nostru de program pentru achiziția permanentă sau nereturnată de produse care se califică pentru Programul de carduri de client în legătură cu cardul dvs. de client, veți primi un (1) punct INSIDER la prezentarea cardului de client.

Dacă aveți nivelul de statut INSIDER GOLD, câștigați două (2) puncte INSIDER pentru fiecare Leu întreg.

 

CREDIT DE PUNCTE INSIDER

Punctele INSIDER acumulate vor fi, în general, creditate în contul cardului dvs. de client după două (2) zile calendaristice pentru achizițiile eligibile de la Partenerul de program.

 

DEDUCEREA PUNCTELOR INSIDER

În cazul în care returnați sau schimbați un produs pe care l-ați achiziționat și pentru care au fost deja creditate puncte INSIDER în contul dumneavoastră de card de client, prețul de achiziție sau o parte a acestuia vor fi rambursate, se va deduce un (1) punct INSIDER pentru fiecare Leu pentru nivelurile de statut INSIDER ORANGE și INSIDER SILVER și se vor deduce din contul dumneavoastră de card de client două (2) puncte INSIDER pentru fiecare Leu pentru nivelul de statut INSIDER GOLD.

 

Bonus / valorificarea punctelor INSIDER

VALORIFICAREA DE CĂTRE INSIDER

Dacă cel puțin o mie (1.000) de puncte INSIDER sunt creditate în contul dumneavoastră de card de client, puteți converti punctele INSIDER creditate sau o parte din ele într-un bonus în orice moment prin intermediul serviciului nostru pentru clienți.

 

VALORIFICARE AUTOMATĂ

Dacă, în calitate de INSIDER, nu valorificați toate punctele INSIDER acumulate, cele rămase vor fi convertite automat în bonus, cel puțin o dată pe an calendaristic, dacă cel puțin 1.000 de puncte INSIDER sunt creditate în contul cardului dumneavoastră de client.

 

Următoarele dispoziții se aplică atât valorificării de către INSIDER, cât și valorificării automate: Pentru fiecare două sute cincizeci (250) de puncte INSIDER, veți primi un bonus de doi (2) Lei și cincizeci (50) de Bani (2,5 RON). Acest bonus va fi considerat automat ca o reducere la următoarea achiziție în magazinul P&C al Partenerului de program. Valorificarea automată vă poate fi acordată dacă v-ați asigurat că informațiile necesare pentru cardul dumneavoastră de client pot fi luate în calcul în timpul procesului de plată înainte de a începe procesul de plată.

În cazul în care bonusul nu este valorificat, va expira în termen de 90 de zile de la data la care punctele au fost transformate în bonus.

Nu se va face nicio plată în numerar pentru punctele INSIDER sau pentru bonusul convertit.

 

Punctaj

Puteți solicita punctele actuale în orice moment de la serviciul clienți. De asemenea, puteți vizualiza punctajul actual și pe site-urile www.ansons.ro/ro/insider sau www.peek-cloppenburg.ro/ro/insider, dacă aveți un cont de client pe aceste site-uri și v-ați stocat cardul de client în contul de client.

 

Beneficii

Diverse avantaje (variabile) sunt asociate nivelului de statut respectiv.

Beneficiile pot fi utilizate numai la prezentarea  cardului de client sau dacă aveți un cont de client pe site-urile respective www.ansons.ro/ro/insider sau www.peek-cloppenburg.ro/ro/insider, dacă aveți un cont de client pe aceste site-uri și v-ați stocat cardul de client în contul de client.

Beneficiile aplicabile pot fi consultate online la  www.ansons.ro/ro/insider, respectiv www.peek-cloppenburg.ro/ro/insider.

 

Soluționarea litigiilor

Comisia Europeană oferă posibilitatea de a soluționa litigiile pe o platformă online pe care o gestionează. Această platformă online, pe care o puteți găsi la link-ul extern https://ec.europa.eu/consumers/odr/ servește drept punct de contact pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor privind obligațiile contractuale care decurg din contractele de servicii online. Operatorul programului nu este obligat să participe la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori și nu participă la aceasta.

 

Modificări

Operatorul programului își rezervă dreptul de a modifica în orice moment acești Termeni și condiții, cu efect în viitor, în cazul în care o modificare poate fi necesară. O modificare este necesară în cazul în care Operatorul programului dorește să extindă beneficiile Programului de carduri de client, dacă există lacune în norme sau dacă schimbările în situația juridică sau în jurisprudență impun o modificare. Veți fi notificat prin e-mail cu privire la orice modificări sau completări ale Termenilor și condițiilor de participare. Acestea vor fi considerate aprobate dacă nu vă exprimați dezacordul, în scris cel puțin, în termen de două (2) luni de la primirea notificării. În notificarea privind modificările sau completările aduse Termenilor și condițiilor de participare, Operatorul programului vă informează cu privire la dreptul dumneavoastră de a obiecta. În cazul unei obiecții, Operatorul programului poate pune capăt participării dumneavoastră prin încetare în condiții normale (a se vedea "Termen și reziliere" de mai jos).

Orice modificare substanțială sau anulare a unui beneficiu vă va fi comunicată prin e-mail  cu cel puțin  patru (4) săptămâni înainte de modificarea sau anularea respectivă.

 

Termen și reziliere

Relația contractuală pentru participarea la Programul de carduri de client se desfășoară pe o perioadă nedeterminată.

Vă puteți anula participarea la Programul de carduri de client în orice moment fără notificare prealabilă prin e-mail sau  informând Operatorul programului prin intermediul butonului online corespunzător. La primirea rezilierii, contul dvs. de card de client va fi șters imediat, sub rezerva obligațiilor legale de păstrare și a interesului legitim continuu al Operatorului programului sau al unui Partener al programului în ceea ce privește păstrarea acestuia, iar statutul pe care l-ați obținut va expira.

Operatorul programului își rezervă dreptul de a pune capăt în mod obișnuit participării dvs. la Programul de carduri de client prin e-mail cu o perioadă de preaviz de patru (4) săptămâni. În cazul rezilierii de către Operatorul programului, statutul dumneavoastră va expira la expirarea perioadei de preaviz

 

Dreptul ambelor părți de a denunța contractul pentru motive întemeiate rămâne neschimbat.

 

Anulare

Politica de anulare

În calitate de consumator, aveți dreptul de a anula contractul:

 

Dreptul de retragere

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de paisprezece zile, fără a da motive.

Perioada de retragere este de paisprezece zile de la data încheierii contractului.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați (JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH - 6300 Zug, telefon: +49 211 – 95 43 94 51, e-mail: [email protected]) cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din acest contract prin intermediul unei declarații fără echivoc (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau un e-mail). Puteți utiliza modelul de formular de retragere anexat, dar nu este obligatoriu.

Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient să trimiteți notificarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea termenului de retragere.

 

Consecințele retragerii

În cazul în care vă retrageți din contract, vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care decurg din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină livrare standard oferită de noi), fără întârzieri nejustificate și cel târziu în termen de paisprezece zile de la data la care primim notificarea privind retragerea dumneavoastră din prezentul contract. Pentru această rambursare, vom folosi aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres altfel; în orice caz, nu se va percepe niciun comision pentru această rambursare.

- Sfârșitul politicii de retragere -

 

În conformitate cu reglementările legale, Operatorul programului informează cu privire la modelul de formular de retragere după cum urmează:

 

Model de formular de retragere

(Vă rugăm să completați acest formular și să îl returnați dacă doriți să vă retrageți din contract.)

- Către: JC New Retail AG, Innere Güterstrasse 2, CH - 6300 Zug, Telefon: +49 211 – 95 43 94 51, Email: [email protected]:

- Prin prezenta, eu/noi (*) reziliez/reziliem contractul încheiat de mine/noi (*) pentru prestarea următorului serviciu: Participarea la Programul de carduri de client

- Comandat la (*)/primit la (*)

- Numele consumatorului (consumatorilor)

- Adresa consumatorului (consumatorilor)

- Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai în cazul comunicării pe suport de hârtie)

- Data

(*) Se elimină, după caz.

 

Notificare privind confidențialitatea

Vă informăm în continuare cu privire la operațiunile de prelucrare a datelor efectuate în cadrul participării dumneavoastră la Programul de carduri de client.

 

Informații despre operatorul de date

În conformitate cu legea privind protecția datelor în temeiul art. 26 din GDPR, JC New Retail AG, Innere Güterstraße 2, CH-6300 Zug, precum și Peek & Cloppenburg SRL, Promenada Shopping Center, 246B Calea Floreasca, Sector 2 București, RO-014476, România sunt operatori asociați (denumite în continuare împreună "Noi" sau "Nouă") pentru prelucrarea datelor cu caracter personal cu privire la participarea dumneavoastră la Programul de carduri de client. În acest scop, am încheiat un acord în conformitate cu art. 26 din RGPD. Vă vom oferi cu drag, la cerere, elementele esențiale ale acestui acord. JC New Retail este reprezentat în UE de Fashion ID GmbH & Co. KG, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf.

 

Descrierea utilizării datelor

Prelucrarea datelor dvs. în legătură cu participarea dvs. la Programul de carduri de client

Prelucrăm datele dumneavoastră de bază pentru administrarea și implementarea Programului de carduri de client, precum și pentru comunicare în acest context. Aceste date sunt necesare pentru participarea la Programul de carduri de client și sunt marcate cu asterisc (*) indicând un câmp obligatoriu în cererea de card de client (titlu, nume, adresă și adresă de e-mail). Nu puteți participa dacă nu furnizați aceste informații. De asemenea, este posibil să ne furnizați în mod opțional data nașterii și numărul de telefon odată cu cererea dvs. sau în timpul participării dvs. în mod voluntar. De asemenea, puteți participa la Programul de carduri de client fără a furniza aceste date suplimentare, dar este posibil să nu puteți beneficia de toate avantajele, cum ar fi promoțiile anunțate pe un canal de comunicare specific.

Ca parte a participării la Programul de carduri de client, prelucrăm, de asemenea, date de tranzacție, adică informații privind (i) achizițiile dumneavoastră de la Partenerii programului (coș de cumpărături, obiectul achiziției și datele de vânzare, metoda de plată, numărul de client, data și locul achiziției, orice reduceri și cupoane valorificate); (ii) achiziția și valorificarea cupoanelor; și (iii) participarea dumneavoastră la Programul de carduri de client, cum ar fi beneficiile acordate ca parte a acțiunilor de reducere și promovare cu Partenerii programului). Prelucrăm datele dvs. de bază și de tranzacție pentru îndeplinirea contractului și pentru măsuri precontractuale, cum ar fi procesarea cererii dvs., colectarea și încasarea punctelor INSIDER, precum și verificarea, pentru a stabili nivelul statutului dvs., acordarea de beneficii și pentru a putea procesa cererile dvs. Temeiul juridic pentru această prelucrare este art. 6 alineatul (1) litera (b) din RGPD. Atunci când participați la evenimentele noastre sau la alte promoții, prelucrăm datele dvs. de bază și de tranzacție pentru executarea și organizarea acestor evenimente și promoții (art. 6 alineatul (1) litera (b) din RGPD).

Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră de bază furnizate în mod voluntar (data nașterii și numărul de telefon) este reprezentat de interesul nostru legitim de a vă putea oferi un serviciu personalizat (art. 6 alineatul (1) litera (f) din RGPD).

Dacă v-ați dat consimțământul pentru a primi buletine informative personalizate, vom folosi adresa dvs. de e-mail pentru a vă trimite buletine informative personalizate. În acest scop, pe lângă datele dvs. de bază și datele de tranzacție, prelucrăm și datele dvs. de interacțiune pentru a analiza comportamentul dvs. de cumpărături în legătură cu Partenerii programului și pentru a vă trimite prin e-mail publicitate pentru oferte pentru produsele noastre, promoții, cum ar fi concursuri sau evenimente, beneficii, cum ar fi campanii de reduceri, inspirații și invitații la sondaje privind satisfacția clienților, adaptate la interesele dvs. personale. Datele de interacțiune sunt date provenite din interacțiunea dvs. cu buletinele informative primite: În cadrul expedierii buletinului informativ, buletinele noastre sunt furnizate cu un pseudonim. De asemenea, prelucrăm tipul de dispozitiv și plasăm un pixel de urmărire în fiecare buletin informativ, prin care putem urmări câte persoane au deschis deja conținutul buletinului nostru informativ. De asemenea, înregistrăm data la care citiți buletinele noastre informative, care sunt link-urile accesate și deducem interesele dumneavoastră personale. De asemenea, în acest scop, facem legătura între aceste date de interacțiune și datele dumneavoastră de bază și de tranzacție. Cu ajutorul datelor astfel obținute, creăm un profil de utilizator pentru a adapta buletinul informativ la interesele dumneavoastră individuale. Temeiul juridic pentru prelucrarea de mai sus este consimțământul dumneavoastră în conformitate cu art. 6 alineatul (1) litera (a) din RGPD.

După înregistrare, veți primi un e-mail la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o, în care vi se va solicita să confirmați că sunteți proprietarul adresei de e-mail furnizate și că doriți să primiți buletinul informativ personalizat (așa-numitul dublu opt-in). Înscrierile la buletinul informativ și confirmările sunt înregistrate pentru a putea dovedi procesul de înregistrare în conformitate cu cerințele legale. Aceasta include salvarea orei de conectare și de confirmare și a adresei IP utilizate. Temeiul juridic este art. 6 alineatul (1) litera (f) din RGPD. Interesul nostru legitim este de a păstra dovada confirmării de la adresa de e-mail furnizată de dvs. că doriți să primiți buletinul informativ la acea adresă de e-mail.

În cazul în care nu v-ați exprimat dezacordul și folosim adresa dvs. de e-mail pentru a vă trimite publicitate pentru propriile noastre bunuri sau servicii similare, temeiul juridic este interesul nostru legitim de a vă informa cu privire la aceste bunuri sau servicii (art. 6 alineatul (1) litera (f) din RGPD coroborat cu articolul 12 alineatul (2) din Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice.

De asemenea, prelucrăm datele dvs. de bază și de tranzacție, precum și - în cazul consimțământului pentru trimiterea buletinului informativ - datele dvs. de interacțiune pentru a vă trimite publicitate bazată pe comportamentul dvs. de cumpărare și adaptată intereselor dvs. personale prin poștă (nu prin e-mail). Temeiul juridic pentru prelucrare este consimțământul dumneavoastră în conformitate cu art. 6 alineatul (1) litera (a) din RGPD.

De asemenea, prelucrăm datele dvs. de bază și de tranzacție în special în următoarele scopuri și pentru a ne proteja următoarele interese legitime (art. 6 alineatul (1) litera (f) din RGPD): Pentru a efectua revendicări legale și a apăra litigii juridice (interese de afaceri în ceea ce privește apărarea juridică și aplicarea legii), pentru analiza datelor - inclusiv formarea grupurilor de clienți și segmentare prin crearea automată de profiluri - și producerea de statistici pentru a îmbunătăți produsele și serviciile (interese de afaceri în dezvoltarea Programului de carduri de client), pentru autentificare și prevenirea fraudei (interese de afaceri în ceea ce privește protecția împotriva daunelor materiale și imateriale), în scopuri de securitate informatică (interese de afaceri în ceea ce privește securitatea propriilor sisteme) și pentru a menține datele dvs. actualizate în măsura în care este posibil (interese de afaceri în ceea ce privește acuratețea datelor participanților la Programul de carduri de client).

Orice personalizare a ofertei noastre pentru dvs., de exemplu sub forma unui serviciu personalizat sau pentru a vă oferi servicii adaptate la interesele dvs. individuale, se va baza pe formarea și segmentarea grupurilor de clienți. În acest scop, creăm grupuri sau segmente de clienți din toate datele de tranzacție de care dispunem, fără referințe personale și fără un link către oferta care urmează să fie personalizată (crearea de profiluri). Pe baza comportamentului de cumpărare pe care l-am înregistrat, de exemplu, sub forma produselor pe care le-ați cumpărat sau momentul achizițiilor, sistemul nostru vă alocă grupurilor sau segmentelor de clienți pe care le creăm.

Creăm aceste grupuri și segmente de clienți pentru a ne adapta mai bine oferta noastră la interesele dumneavoastră de cumpărare și pentru a crea o ofertă mai personalizată pentru dumneavoastră. Nu există alte decizii individuale automatizate în sensul art. 22 din RGPD.

 

Perioada de stocare

Prelucrăm datele dumneavoastră atât timp cât este necesar pentru îndeplinirea obligațiilor noastre contractuale și legale sau până când vă retrageți consimțământul. Trebuie observat faptul că participarea la Programul de carduri de client și stocarea asociată a datelor dvs. are loc, în general, pe o perioadă nedeterminată până la încetarea sau rezilierea programului. În cazul în care scopul pentru care au fost colectate datele dumneavoastră încetează, acestea vor fi șterse, cu excepția cazului în care stocarea lor este necesară pentru respectarea perioadelor de păstrare comercială și fiscală. Temeiul juridic al prelucrării în acest din urmă caz este art. 6 alineatul (1) litera (c) din RGPD.

 

Beneficiari și țări terțe

Datele vor fi transmise unor terțe părți care nu sunt Parteneri sau Operatori ai programului numai cu acordul dumneavoastră prealabil sau ca parte a procesării unei comenzi în conformitate cu art. 28 din RGPD către furnizorii de servicii (procesatori) pe baza unor instrucțiuni și atent selecționați, cum ar fi centrele de date, imprimantele, firmele de corespondență sau furnizorii de servicii IT. Ca parte a procesării comenzilor, pot avea loc transferuri către destinatari din țări din afara Uniunii Europene sau a Spațiului Economic European (țări terțe). În aceste cazuri, în absența unei decizii de adecvare a UE, am oferit garanții adecvate în conformitate cu cerințele legale pentru a asigura protecția datelor cu caracter personal. Detaliile sunt disponibile la cerere prin intermediul serviciului clienți.

De asemenea, în anumite cazuri, suntem obligați prin lege să punem datele cu caracter personal la dispoziția autorităților competente (art. 6 alineatul (1) litera (c) din RGPD).

 

Retragerea consimțământului

Vă puteți retrage consimțământul, în totalitate sau în scopuri de prelucrare individuală, în orice moment și cu efect în viitor, prin notificarea în scris a Operatorului programului sau a unui Partener al programului (la Reprezentantul JC New Retail în Uniune: Fashion ID GmbH & Co. KG, Berliner Allee 2, D-40212 Düsseldorf, sau în format electronic (prin e-mail la [email protected], sau în ceea ce privește consimțământul pentru expedierea buletinului informativ, apăsând pe link-ul de dezabonare din buletinul informativ în cauză. Acest lucru nu afectează legalitatea prelucrării deja efectuate. Chiar dacă vă retrageți consimțământul de a primi buletine informative, puteți participa în continuare la Programul de carduri de client. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că beneficiile individuale pot fi primite sau valorificate numai prin poștă sau prin e-mail.

 

Opoziția la prelucrare

Puteți să vă opuneți oricărei prelucrări efectuate în baza interesului nostru legitim în conformitate cu art. 6 alineatul (1) litera (f) din GDPR din motive care țin din situația dumneavoastră individuală. În cazul în care datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri de marketing direct, aveți dreptul de a vă opune în orice moment prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing. În cazul în care vă opuneți primirii de reclame de marketing direct, puteți participa în continuare la Programul de carduri de client.

 

Alte drepturi ale dumneavoastră în calitate de persoană vizată

În conformitate cu dispozițiile legale, aveți dreptul de a vă retrage orice consimțământ acordat și de a vă opune oricărei activități de prelucrare relevante în cauză (art. 21 din RGPD), dreptul la informare (art. 15 din RGPD), corectare (art. 16 din RGPD), ștergere (art. 17 din RGPD) și restricționare a prelucrării (art. 18 din RGPD) datelor dumneavoastră cu caracter personal și dreptul la portabilitatea datelor (art. 20 din RGPD). De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere competentă în materie de protecție a datelor cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal (art. 77 din RGPD).

 

Contact Confidențialitate

Pentru a vă exercita drepturile și pentru orice întrebări referitoare la protecția datelor, vă rugăm să contactați Operatorul programului la adresa [email protected] sau reprezentantul JC New Retail în Uniune prin intermediul canalului nostru de contact separat pentru problemele menționate mai sus:

Fashion ID GmbH & Co.
(În atenția responsabilului cu protecția datelor din cadrul F-ID)
Berliner Allee 2
D-40212 Düsseldorf

 

Obligația de a furniza date

În general, nu aveți nicio obligație de a ne furniza datele dvs. cu caracter personal. Cu toate acestea, în absența furnizării datelor dvs., participarea la Programul de carduri de client nu este posibilă sau este posibilă doar într-o măsură limitată (de exemplu, fără sugestii de produse personalizate).